Position Solr results

Manuel Antonio Novoa Proenza

Hi

I'm not good with English, and for this reason I had to resort to a translator.

I have the following question ...

How I can get the position in which there is a certain website in solr results generated for a given search criteria ?

regards

ManP

10mo. ANIVERSARIO DE LA CREACION DE LA UNIVERSIDAD DE LAS CIENCIAS INFORMATICAS...
CONECTADOS AL FUTURO, CONECTADOS A LA REVOLUCION

http://www.uci.cu
http://www.facebook.com/universidad.uci
http://www.flickr.com/photos/universidad_uci

Re: Position Solr results

Marcelo Carvalho Fernandes
Try using the "score" field in the search results.

---
Marcelo Carvalho Fernandes

--
----
Marcelo Carvalho Fernandes
+55 21 8272-7970
+55 21 2205-2786

Re: Position Solr results

Manuel Antonio Novoa Proenza

hi Marcelo

In that sense I think the score does not help. The score is a number that I determined at that position results generated are a given site.

For example :

I perform the following query : q = university

Solr generates several results among which is that of a certain website. Does solr some mechanism to let me know that posción is this result?

I reiterate that my English is very bad so I use a translator , anyway then send you what I mean in Spanish.

thank you very much

Manuel

hola Marcelo

En ese sentido creo que el score no me sirve. El score es un numero que no me determina en que posición de los resultados generados se encuentra un determinado sitio.

Por ejemplo:

Yo realizo la siguiente consulta: q= universidad

Solr genera varios resultados entre los que se encuentra el de un determinado sitio web. ¿Cuenta solr con algún mecanismo que me permita saber en que posción se encuentra este resultado?

Te reitero que mi inglés es muy malo por eso uso un traductor, de todas formas a continuación te envío lo que quiero decir en español.

Muchas gracias

Manuel

Saludos...

Manuel Antonio Novoa Proenza
Universidad de las Ciencias Informáticas
Email: [hidden email]

Enviados: Domingo, 1 de Abril 2012 5:14:50
Asunto: Re: Position Solr results

[hidden email]> wrote:

> [...]

10mo. ANIVERSARIO DE LA CREACION DE LA UNIVERSIDAD DE LAS CIENCIAS INFORMATICAS...
CONECTADOS AL FUTURO, CONECTADOS A LA REVOLUCION

Ravish Bhagdev
Hi,

I don't believe Solr has anything built in that will do this for you.  You
will likely have to just get the IDs and lookup at what position the ID you
are referring to occurs (using Java or other programming language/scripts).

Rav